03 April 2011

tagged from ashmidah!

tagged from ashmidah.one of my classmate during secondary school.sorry beb aku baru nak jawab.faham2 la.aku tak pandai benda2 kejadah tagged2 ni.hehe.besides,aku pun tak perasan bila mase aku kena tagged ni.tak de notification macam kat mukabuku la.:)

>single ,already taken, or having a crush?
- taken by him.

>name bf/gf(klu tak de ..tlis {packet lost}
- alaaaa,kau tau kan orang tu.gewdix2 plak nak tanya nama.hehe.:p

>agak2 umur berapa nak kwin?
- 25 oke?haha.*gatal!*

>tema perkahwinan?
- tema perkahwinan alam fantasi bleh tk?:p

>beza sahabat dan kawan?
- Sahabat adalah seseorang yang boleh memahami diri kita disetiap situasi. Kawan adalah orang yang bersama kita pada masa suka dan duka *kowt*.

>siapa sahabat anda (boleh plural)
- Syuhada dan Rohani. love you two!:)

>tulis name seorang saja true fwen korang.yang betul2 true fren..
- Sarifarhana. imy!:)

>sile upload pic korang yg paling buruk!
*gambar masa kat KMM.buruk kan.jangan komen ape2.:p*
>sile upload pic korang yg paling cantik/hensem
*dah penah upload dalam belog.cantik ke?tp chumel.heee.:)*

>sile tag 5 org lagi rakan anda
adoy!ni yang saya tak tau ni.haha.macam mana nak tag2 org ni.xde pun macam kat fb.haha.sape2 nak jawab tu,jawab je la.

*btw,wajib ke jawab kalau orang tag2 ni.hehe.*
motif soalan?:p


baca je?comment la.:)

0 komen.:):